Kurumsal

Vizyonumuz;

Global yapı malzemeleri üreticisi olmak

Dünya pazarlarında en kaliteli ürünleri sunmak için çıktığımız yolculukta, "Dünya'nın Yapı Malzemeleri Üreticisi" olma yolunda, ADO GRUP olarak misyonumuz, müşterilerimize, iş alanımızda en kaliteli ürünleri nitelikli bir hizmet anlayaşıyla sunmaktadır.

Bu doğrultuda, ADO Şirketler Grubu; PVC pencere ve kapı sistemleri, PVC profil, ahşap kompozit ve mdf kapı, kompozit panel ve kalıp ürünleri, kompozit destek profili (CRP), alüminyum yapı malzemeleri, pencere aksesuar sistemleri, kapı aksesuar sistemleri, PVC sondaj boruları, inşaat iskelesi ve kalıp sistemleri dendiği zaman akla gelen en ileri teknoloji ve yenilikçi çözümler ile üretilen ürünleri ve en nitelikli hizmeti global bir düşünce yapısı içerisinde tüm dünyaya sunmayı amaçlar.

ADO GRUP, kurumsal kimliği altında, faaliyet gösterdiği tüm iş kollarında, faaliyet gösterdiği tüm pazarlarda lider, güvenilir, aranan, tercih edilen dört dörtlük bir dünya şirketi olmayı ve bu hedef doğrultusunda çalışanlarımız ve tüm paydaşlarımız ile birlikte ilerlemeyi amaç edinmiştir. Tüm ADO GRUP çalışanları, grubun faaliyet gösterdiği alanlarda, yurt içinde ve yurt dışında, başarılı projelere imza atarak, grubun sektörde ayrıcalıklı konumda olabilmesi için heyecanla çalışmayı ilke edinmiştir.

Sürdürülebilir, istikrarlı ve entegrasyonu esas alan bir büyüme yaratmak için çalışan ADO Şirketler Grubu, grubun piyasalarda rekabet gücünü arttırması için maliyet bilinci ile hareket ederken, iş yaptığı tüm coğrafyalarda da çalışanlarımızın, toplumun, tüketicilerimizin memnuniyetini esas alarak, sosyal sorumluluk ve çevre duyarlılığı bilincinden ödün vermeden faaliyet göstermeyi hedeflemektedir.

Başkanımızın Mesajı

ADO Şirketler Grubu’nun bakış açısı, sektöründeki ve dünyadaki gelişmeleri dikkatle izleyerek, faaliyetlerinin devam ettiği sektörlerden kaynaklanan deneyim ve imkânlarını, sürdürülebilir büyüme yakalayabileceği yeni sektör ve projelerde hızlı ve esnek olarak aktarmaktır.

Dinamik ve genç ekibi ile sağlam bir altyapı oluşturduktan sonra, pazar payını artırmak ve istikrarlı bir karlılık için uluslararası markalar ile önce yerel daha sonra uluslararası projelerde işbirliği yapmaya başlamıştır.

ADO GRUP, dünya çapındaki en son teknolojileri kullanarak bölgesel ve küresel seviyede hizmetlerini en üst seviyeye taşıyarak; kaliteyi, istikrarı, başarıyı ve hizmet aşkını hedef alan ilkeleriyle rasyonel büyümesine hızla devam etmektedir.

Yerel değerleri ve uluslararası endüstri standartları ile atılıma başlayan ADO Grup, kendi faaliyet alanlarında uluslararası seviyede liderliği hedeflemektedir.

Tüm paydaşlarımıza, iş ortaklarımıza ve ekip arkadaşlarımıza desteklerinden dolayı teşekkür ederiz.

  1. 1956

    ADO Şirketler Grubu'nun temelleri dede Mustafa Sak tarafından lastik ayakkabı imalatı ile atılmıştır.

  2. 1986

    Lastik ayakkabı imalatı ile başlayan üretim faaliyetleri Çağlar Plastik adıyla devam etmiştir.

  3. 1997

    Türkiye’nin lider PVC Pencere üreticisi ADOPEN , Türkiye’nin ilk plastik üreticilerinden biri olan Çağlar Plastik’in yarım asırlık bilgi birikimi ve tecrübesi ile Antalya’da Mustafa SAK tarafından kurulmuştur.

  4. 2001

    Pazarın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak amacı ile PVC sektörünün öncü ve en eski firmalarından birisi olan Plaspen'i bünyesine alaraka faaliyetlerini ADOPEN PLASTİK VE İNŞAAT SANAYİ A.Ş. adı altından İstanbul'da sürdürmüştür.Pazarın tümüne hızlı bir şekilde hitap edebilmek için İstanbul, İzmir, Ankara, Adana ve Antalya'da kurduğu satış ve hizmet ağını kısa sürede Türkiye'nin dört bir yanına ulaştırmıştır.

  5. 2003

    , Ortadoğu ve Avrupa’nın en büyük sanayi tesislerinden biri olan Antalya Organize Sanayi Bölgesi’ndeki yeni tesislerine 2003 yılı itibari ile taşınmıştır. 500.000 m² açık, 220.000 m² kapalı alana yayılmakta olan en son teknolojiye sahip ADO GRUP tesislerinde 7 gün 24 saat, vardiyalar halinde üretim yapılmakta olup, ARGE tesislerinde 7 gün 24 saat, vardiyalar halinde üretim yapılmakta olup, ADO Şirketler Grubu'nun en büyük yatırımı olan ADOPEN, İstanbul Sanayii Odası (ISO) tarafından açıklanan Türkiye’nin en büyük 500 sanayi kuruluşu (ISO 500) arasındadır.

  6. 2006

    ADO GRUP, Antalya/Türkiye’de ki tesislerinde, yapı elemanları grubu altında; DECKADO, PLADECK, PANADO markaları ile kompozit panel ve kalıp sistemleri üretimine başlamıştır. Yoğun ARGE çalışmaları sonucu üretilen ve sektörde devrim yaratan CRP (“Composite Reenforcement Profile”), aynı yıl pazara sunulmuştur.
    Rusya PVC profil pazarındaki artış temposuna istinaden ADO GRUP tarafından Rusya’da yatırım yapma kararı alınmıştır. Projeye göre toplam 220.000 m2 alanın 110.000 m2 si kapalı alan olup, Wintech markası ile üretime başlanmıştır.

  7. 2007

    ADO GRUP, ADOKAPI markası ile ahşap kompozit ve mdf kapı üretimine başlamıştır.Kapıyı mobilya olarak yeniden yorumlarken dünyaya bir yenilik sunmayı, doğa ile teknolojiyi iç mekan kapılarında buluşturmayı hedefleyen ADOKAPI, yılda 1.000.000 kapı üretim kapasitesi olan tesislerleri ile Türkiye'nin en büyük mdf ve ajşap kompozit kapı üreticisi konumundadır.
    ADO GRUP, Azerbaycan'da ki PVC profil üretim faaliyetlerine PLASPEN markası ile başlamıştır.

  8. 2009

    ADO GRUP, Antalya/Türkiye'de ki tesislerinde,yapı elemanları grubu altında ACCADO markası ile pencere aksesuar sistemleri ve kapı aksesuar sistemleri üretimine başlamıştır.
    ADO GRUP, Wintech markası ile Hindistan ve Ukranya'da PVC profil üretim faaliyetlerine başlamıştır.

  9. 2011

    Türkiye'de inşaat iskelesi ve kalıp sistemleri sektöründe faaliyetlerine devam eden ADO-PORTISAN, ADO GRUP bünyesine katılmıştır.

  10. 2014

    ADO GRUP, vizyonu ve misyonuna paralel olarak entegrasyonu önemli bir stratejik öncelik olarak görmektedir.Bu kapsamda ADO GRUP, Antalya'da kurulu entegre alanda ADO ALÜMİNYUM markası ile alüminyum yapı malzemeleri üretime başlamıştır.

  11. 2015

    Sürdürülebilir ve entegre büyümeyi, stratejik öncelikleri arasında tutan ve vizyonunu destekleyen yatırımları hedef haline getiren ADO Grup, 2015 yılında, dekoratif film ve yer kaplama malzemesi üretimi konularında yatırımlara odaklanmıştır. Dekoratif film yatırımları aynı yıl tamamlanmış ve ADOFİLM markası ile üretime başlanmıştır.
    Aynı yıl içinde, misyonuna ve ana iş alanlarına odaklama stratejisi kapsamında, Grup, iskele ve kalıp işlerinden çıkmış, gene ana iş kolu içinde değerlendirilmeyen havacılık hizmetlerinde konusunda uzman bir grupla ortaklığa gitmiştir.